نقش ساعت مچي در استايل افراد شيک پوش

سه شنبه 2 ارديبهشت 1399
9:37
mabnatech

نقش ساعت مچي در استايل افراد شيک پوش


خوش لباس بودن و داشتن ظاهري شيک، به عوامل مختلفي بستگي دارد. از عطر خوش و اندام متناسب گرفته تا مناسب بودن لباس همگي بر حسي که به اطراف منتقل مي‌کنيد اثرگذار است. به همين دليل است که افراد شيک‌پوش، زمان زيادي را صرف انتخاب وسايل خود مي‌کنند و به تمام جزييات با دقت توجه مي کنند. در اين ميان ساعت مچي يکي از مهم‌ترين وسايلي است که نمايانگر پرستيژ افراد است تا حدي که قيمت و برند ساعت سياستمداران پر قدرتي مانند پوتين رييس جمهور روسيه تا مدت‌ها سوژه رسانه‌ها مي‌شود.

به گزارش سرويس بازار ايسنا به نقل از زنبيل، به همين دليل است که مي‌توانيد با انتخاب به جا و متناسب ساعت مچي، توجه اطراف را به خود جلب کنيد. اما همه آنچه که بايد در هنگام انتخاب ساعت مچي در نظر بگيريد، به همين جا ختم نمي‌شود. چه بسا با انتخاب يک ساعت لوکس و گران قيمت و استفاده از آن در يک جلسه نامربوط، شخص خودپسندي به نظر رسيده و ديگران نسبت به شما حس منفي پيدا کنند. پس بهتر است هنگام خريد ساعت مچي، چه زنانه و چه مردانه يکسري نکات را رعايت کنيم تا دچاراشتباه نشده و بهترين ساعت را براي خودمان انتخاب کنيم.

قبل از اقدام به بررسي بازار بايد بدانيد که به چه منظوري قصد خريد ساعت مچي را داريد. اينکه آيا ساعتي شيک، ولي با تنها نشانگري ساده براي شما کافي است يا مي‌خواهيد ساعت هوشمند داشته باشيد که علاوه بر ديدن ساعت، امکانات ديگري از قبيل مشاهده پيام، تعيين وضعيت علايم حياتي و قدم شمار و ... را در اختيار شما قرار بدهد. همه‌ي اين موارد بر ظاهر، کاربري و شرايط مناسب براي استفاده از ساعت اثرگذار است. پس بايد موارد خاصي را در هنگام خريد ساعت در نظر داشته باشيم.


اما چه مواردي جز اصلي‌ترين معيارهايي هستند که بايد حين خريد ساعت لحاظ شوند:

1. شکل ظاهري ساعت از ابتدايي‌ترين مواردي است که بايد در نظر گرفت. بهتر است نگاهي دقيق‌تر به مچ دستتان بيندازيد. اگر دست لاغر و استخواني داريد بهتر است ساعتي با اندازه‌ي متناسب با دستتان انتخاب کنيد. البته هيچ قانون خاصي در اين باره وجود ندارد. ولي بهتر است ساعتي که انتخاب مي کنيد متناسب با سايز مچ دستتان باشد تا نه تنها هنگام استفاده از آن راحت‌تر باشيد، بلکه استايل شما نيز زيباتر به نظر برسد.

2. اينکه بدانيد دقيقا از ساعتتان چه انتظاراتي داريد شما را در زمان کوتاه‌تري به هدفتان نزديک مي‌کند. اگر مي‌خواهيد در کنار گوشي هوشمندتان گاهي از ساعت هوشمند به صورت جايگزين استفاده کنيد و پيام‌ها را راحت‌تر چک کنيد بايد به سراغ ساعت‌هاي هوشمندي که اکثرا توسط شرکت‌هاي سازنده موبايل توليد مي‌شوند برويد. اين نوع از ساعت‌ها تنوع بالايي در بازار دارند. از طرفي اگر ساعت‌هاي عقربه‌اي ساده شما را قانع مي‌کند مي‌توانيد با قيمت‌هايي بسيار مناسب آن‌ها را حتي از برندهاي معتبر تهيه کنيد.


3. جنس صفحه و بدنه را در يابيد. ساعت‌هاي امروزي بنا بر قيمتشان جنس صفحه‌هاي متفاوتي دارند. از پلاستيک و تلق گرفته تا شيشه و کريستال. تلق و پلاستيک سريع آسيب ديده و خط دار مي شوند. البته قيمت ارزان‌تري نيز دارند و صد البته اگر مي‌خواهيد ساعتي با پوششي کريستال داشته باشيد که عمر طولاني‌تري دارند بايد بودجه ي بيشتري را براي خريد ساعت کنار بگذاريد.

4. ضد آب بودن ساعت يکي از مواردي است که قيمت ساعت را چند برابر مي‌کند. اگر مي‌خواهيد هنگام غواصي يا شنا از ساعت‌تان استفاده کنيد بهتر است بروشور مربوط به برند ساعتتان را مطالعه کنيد. ساعت‌هايي که ضدآب نيستند، تنها براي مواردي که به صورت اتفاقي آب روي ساعت بريزد کارايي دارند اما در کاتالوگ ساعت‌هاي ضد آب عباراتي چون Waterproof يا Water-Resistant را مي‌توان مشاهده کرد که به اين معناست که اين ساعت براي عمق مشخصي، در مقابل نفوذ آب مقاوم است.

5. مدرن را از کلاسيک تشخيص دهيد. در بيشتر ملاقات‌هايتان ساعت يک شروع‌کننده است. شما نمي‌توانيد با کت و شلوار يا هر لباس رسمي ديگرتان ساعت اسپرت استفاده کنيد. اگر توانايي انتخاب و خريد چند ساعت را داريد بهتر است براي مکان‌هاي متفاوت از ساعت مناسب استفاده کنيد.

6. تقلبي را از اصل تشخيص دهيد. بسياري از ساعت‌هايي که در بازار و يا يک سري از سايت هاي اينترنتي نامعتبر به صورت آنلاين فروخته مي‌شوند تقلبي هستند. بهتر است سايت‌هاي معتبر را جهت خريد اينترنتي ساعت مچي بشناسيد تا بتوانيد با اطمينان خاطر يک ساعت اصيل و ماندگار براي خودتان بخريد.

براي خريد ساعت‌هاي مچي اورجينال از محبوب‌ترين برندهاي دنيا از جمله ساعت مچي کاسيو ، کاترپيلار، اسپريت، سيکو، امگا و همينطور برندهاي ساعت هوشمند به سايت فروشگاه اينترنتي زنبيل مراجعه کنيد. فروشگاه اينترنتي زنبيل به عنوان يکي از اولين فروشگاه‌هاي اينترنتي کشور، به خوبي اطمينان مشتريان را کسب کرده و به اين افتخار مي‌بالد و در اين سال‌ها به خوبي ثابت کرده که رضايت مشتريان را تنها اولويت خود مي‌داند. بر اين اساس جهت آگاهي از آخرين قيمت ساعت هاي مچي و خريد اينترنتي با تضمين بهترين قيمت ساعت مچي، مي‌توانيد به فروشگاه اينترنتي زنبيل مراجعه کنيد. اين فروشگاه علاوه بر ارائه بهترين قيمت، کليه خريدها را تا 10 روز از نظر قيمت، سلامت، اصالت، مغايرت و عودت گارانتي مي‌شود.

منبع :
https://www.isna.ir/news/97082814041/%D9%86%D9%82%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%85%DA%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D8%B4%DB%8C%DA%A9-%D9%BE%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF


[ بازدید : 381 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به avaweb است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]