هفت ساعت مچي گران قيمت جهان

دوشنبه 8 ارديبهشت 1399
21:25
mabnatech

هفت ساعت مچي گران قيمت جهان

در اين مقاله قصد داريم تا هفت ساعت مچي گران قيمت جهان ساعت‌هاي جهان را که توسط کمپاني هاي مشهور ساعت سازي به تعداد محدود ساخته شده اند معرفي کنيم لازم به ذکر است که تمام اين ساعت‌ مچي ها در بازار هاي جهاني موجود و قابل خريداري هستند.
گرانقيمت بودن ساعت ها به قطعات استفاده شده در آن و مدت زماني که وقت صرف ساخت آن شده است بستگي دارد. به عنوان مثال در برخي از اين ساعت ها از سنگهاي قيمتي مثل الماس و سنگهاي آسماني همچنين تکه هايي از اسکلت کشف شده دايناسورها استفاده شده است.

گرانقيمت ترين ساعت مچي راجر دوبيس

گرانقيمت ترين ساعت مچي راجر دوبيس

7. ساعت مچي Roger Dubuis Excalibur با ارزش 1.1 ميليون دلار

اين ساعت که در سال 2013 توسط شرکت راجبر دوبيس توليد شده است و داراي عقربه هاي سيليکونيست. براي توليد اين ساعت 2400 ساعت زمان و بيش از هفت سال تحقيق صرف شده است. صداي خاص اين ساعت که متفاوت با ساعت هاي کلاسيک هم رده خود مي باشد, از جمله مولفه هاي برجسته اين ساعت است. تنها سه عدد از اين ساعت در جهان توليد شده و هر کدام از آن‌ها داراي 590 قطعه جواهرات و سنگهاي قيمتي است که در کل قيمت آن 1.1 ميليون دلار مي باشد.

يکي از گرانقيمت ترين ساعت مچي هاي جهان

يکي از گرانقيمت ترين ساعت مچي هاي جهان

6. ساعت Jaeger-LeCoultre’s Hybris Mechanica à Grande Sonnerie با‌ ارزش 1.5 ميليون دلار

اين ساعت از 1472 قطعه ساخته شده و از پيچيده‌ترين ساعت‌هاي موجود در جهان به شمار مي رود. اين ساعت داري تقويم مجزا, رقاصک متحرک است و ساخت آن پنج سال به طول اجاميده است.

ساعت مچي گرانقيمت Greubel-Forsey

ساعت مچي گرانقيمت Greubel-Forsey

5. ساعت The Greubel Forsey Art Piece 1 با‌ ارزش 1.8 ميليون دلار

اين محصول با عقربه آبي رنگ خود يک ساعت بند چرمي بسيار شيک و زيبا مي‌باشد. طراح و سازنده اين ساعت مچي آقاي ويلارد ويگان (Willard Wigan) است. طراحي بسيار ظريف اين ساعت به همراه قطعات پيچيده آن ظاهر سلطنتي و شکيل به اين ساعت اشرافي بخشيده است. خريد اين ساعت کاملاً به صورت سفارشي مي باشد و تنها از طريق سايت اين سازنده صورت مي گيرد.

چهارمين ساعت مچي گران جهان

چهارمين ساعت مچي گران جهان

4. ساعت Richard Mille’s Tourbillon RM 56-02 Sapphire با‌ ارزش دو ميليون دلار

اين ساعت داراي بدنه شفافي از جنس ياقوت کبود و عقربه هايي از جنس تيتانيوم مي‌باشد. بدنه اين ساعت مچي ضد خش بوده و تا عمق سه متر آب کار مي کند. از اين ساعت صرفاً تعداد 10 عدد ساخته شده است. ساخت هر يک از اين مدل ساعت به 40 روز کاري متناوب زمان نياز دارد.

سومين ساعت گران قيمت جهان

سومين ساعت گران قيمت جهان

3. ساعت A. Lange & Söhne’s Grand Complication با‌ ارزش بيش از دو ميليون دلار

اين ساعت ساخته در شرکت A. Lange & Söhne مي‌باشد و از 874 قطعه تشکيل شده است. ساخت هر يک از اين ساعت‌ها طبق گفته سازنده يک سال زمان نياز دارد. از سال 2013 تا به حال هر سال يک عدد از اين ساعت ساخته شده و نکته جالب اينکه اين ساعت مچي تا سال 2018 پيش فروش شده است و اگر شخصي خواهان سفارش آن باشد بايد براي سال 2019 برنامه ريزي کند!

گرانقيمت ترين ساعت پتک فيليپ

گرانقيمت ترين ساعت پتک فيليپ

2. ساعت Patek Philippe’s The Grandmaster Chime با‌ ارزش 2.6 ميليون دلار

اين ساعت در سالگرد 175 سالگي شرکت سوييسي پتک فيليپ (برترين شرکت ساعت سازي جهان) رونمايي گرديد. در اين ساعت زيبا و اشرافي از دو عقربه و 214 قطعه که تماما از فلزات و سنگهاي گرانبها بوده استفاده شده است. از اين ساعت دورو تاکنون فقط هفت عدد ساخته شده و براي توليد هر يک از از اين محصول بيش از هشت سال و تقريباً 100,000 ساعت کاري زمان صرف شده است. (ويديوي ساعت دو صفحه پاتک فيليپ)

نمونه هاي کپي اين ساعت موجود است. (لينک)

گرانترين ساعت جهان

گرانترين ساعت جهان

1. ساعت The Graff Diamonds Hallucination با‌ ارزش 55 ميليون دلار

و در انتها به گرانقيمت ترين ساعت اين مجموعه مي رسيم, اين ساعت مچي تنها ساعت زنانه ليست ما و همچنين گران قيمت ترين آن‌ها مي‌باشد. بند اين ساعت کاملاً از جنس الماس بوده که با ظرافت بسيار زيادي به يکديگر متصل شده اند.

تمام الماس هاي استفاده شده در اين ساعت توليد کمپاني بزرگ Graff Jewelry مي‌باشد, که برندي جديد اما بسيار معتبر در صنعت جواهرات محسوب مي شود. بدنه اين ساعت از جنس پلاتينوم بوده و به نسبت الماس هاي دور آن بسيار کوچک مي باشد. از اين ساعت تنها يک عدد ساخته شده و آماده فروش به متقاضي مي باشد!

لازم به ذکر است اين تنها هفت ساعت مچي گران قيمت جهان بود شايد در مقالاتي ديگر ساعت هاي مشابه يا هم قيمت نيز معرفي شود.

منبع :
https://ashraafi.com/%D9%87%D9%81%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86/


[ بازدید : 422 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به avaweb است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]