بهترين ساعت‌هاي مچي ضد آب کدامند؟

شنبه 6 ارديبهشت 1399
18:45
mabnatech

بهترين ساعت‌هاي مچي ضد آب کدامند؟

خريد ساعت‌هاي مچي ضد آب

ما انواع ساعت مچي ضد آب را بررسي کرديم و در نهايت به اين ليست رسيديم. در اين بررسي برندهاي مختلف ساعت را پوشش داديم و عملکرد آن‌ها همراه با ويژگي‌هاي فني و البته ظاهر آن‌ها مورد بررسي قرار داديم. اگر شما قصد خريد اينترنتي ساعت مچي ضد آب داريد، پيشنهاد مي‌کنم که اين مطلب را تا آخر مطالعه کنيد تا با شناخت بهترين ساعت‌هاي مچي ضد آب دنيا، بتوانيد خريد مطئن‌تري داشته باشيد.


ساعت مچي مخصوص شنا سيکو

1- ساعت مچي مخصوص شنا سيکو

سيکو يکي از برندهاي مطرح با قدمت طولاني است که از سال 1960 تا کنون پيشرفت هاي زيادي داشته و هر روز بر محبوبيت اين ساعت مچي افزوده مي‌شود. اين ساعت از برند سيکو داراي ويژگي‌هاي بسيار جذابي است. جنبش کوارتز ژاپني، طول عمر بالاي باطري و ... از جمله اين ويژگي‌ها هستند. در اين محدوده قيمت، ساعت مچي بهتر از اين نمي‌توان يافت. اين ساعت مچي ضد آب از برند سيکو مشابه ساير ساعت‌هاي اين برند بسيار با دوام است. اين ساعت مچي تا 660 فوت زير آب ضد آب است و بخاط داشتن لنز کريستال Hardex در برابر فشار آب کاملا مقاوم است. اين ساعت مچي کامل براي شما است.


ساعت مچي مردانه تايمکس

2- ساعت مچي مردانه تايمکس

تايمکس يک ساعت مچي کلاسيک است. در اين ساعت ويژگي ضد آب بودن با ظاهري زيبا و جذاب ترکيب شده است. تنها نقطه ضعف اين ساعت بندهاي چرمي آن است که خيلي براي غواصي مناسب نيستند. با داشتن اين ساعت مچي مردانه تايمکس شما به يک ساعت کرونوگراف دسترسي پيدا مي‌کنيد. طراحي خاص جزئيات آن، باعث شده است که ظاهري بسيار جذاب داشته باشد. در ضمن داراي شمارشگرهاي معدني قوي و مقاوم در برابر خراش است. از اين ساعت مچي شما مي‌توانيد هم به هنگام شنا استفاده کنيد و هم در طول روز استفاده کنيد. توجه داشته باشيد اين ساعت مچي يکسال گارنتي نيز دارد. بنابراين با خيال راحت مي‌توانيد آنرا خريداري کنيد و از داشتن يک ساعت ضدآب شيک لذت ببريد.


ساعت مچي مردانه اورينت مدل رالي 2

3- ساعت مچي مردانه اورينت مدل رالي 2

اين ساعت مچي مردانه اورينت بسيار مقرون به صرفه است که علي‌رغم قيمت ارزان بسيار با کيفيت است و از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. اين ساعت مچي تا عمق 660 فوتي زير آب، ضد آب است. البته اين ساعت مچي از اين برند مطرح چند نقطه ضعف دارد. از جمله آن‌ها مي‌توان به اين نکته اشاره کرد که کاليبراسيون آن بعد از حدودا 4 ماه افت مي‌کند. در ضمن ممکن است که تاج آن بعد از مدتي از مرکز ساعت جا به جا شود. اما در مقابل کاربران چندين ويژگي اين ساعت مچي مردانه را تحسين کرد‌ه‌اند. اين ساعت مچي از جنبش کوارتز ژاپني استفاده مي‌کند و شيشه معدني مقاوم در برابر خراش دارد و در ضمن ظاهري بسيار شيک و زيبا نيز دارد.


ساعت مچي ويکتورينوکس

4- ساعت مچي ويکتورينوکس

اگر بهشتي براي ساعت وجود داشته باشد، اين ساعت مچي دروازه آن بهشت است. شايد گل سرسبد آن‌ها نباشد اما بدون شک يکي از بهترين‌ها است. البته اين مدل ساعت مچي داراي چندين مساله بوده است که از جمله آن‌ها مي‌توان به داشتن ايرادات کارخانه‌اي در برخي از آن‌ها اشاره کرد که از سه سال پيش بوجود آمده است. البته يکي از دوستان من از اين مدل ساعت خريده بود و هيچ گونه ايرادي نداشت. يکي از مسايل ديگري که کاربران در مورد اين ساعت بيان کردند، داشتن بند لاستيکي بود که برخي از آن خوششان نمي‌آمد. اگر شما از بند لاستيکي آن خوششتان نمي‌آيد، براحتي مي‌توانيد آن‌را تعويض کنيد. حال که نقاظ ضعف اين ساعت مچي مردانه ضد آب از برند ويکتورينوکس را بيان کرديم نوبت ويژگي‌هاي مثبت آن است. شيشه آن از کريستال ياقوت کبود است که بدون شک يکي از بهترين‌ها است که هيچ گونه خراشي برنمي‌دارد. اين ساعت مچس از فولاد ضد زنگ است و تا عمق 660 فوتي در برابر آب مقاوم است. توجه داشته باشيد اين ساعت مچي داراي 3 سال گارنتي است. اگر قصد خريد بهترين ساعت مچي ضد آب داريد، اين يکي از بهترين گزينه‌هاي موجود در بازار است.


ساعت مچي تاگ هيوير فرمولا

5- ساعت مچي تاگ هيوير فرمولا

اين ساعت مچي با الهام از مسابقات فرمول يک طراحي شده است. رنگ‌بندي سياه و استيل در زير عقربه‌ها باعث شده است که ظاهري بسيار شيک داشته باشد. علي‌رغم اين چند نقطه ضعف در مورد اين ساعت مي‌توان بيان کرد. از جمله نقاط ضعف اين ساعت داشتن سوراخ روي بند لاستيکي آن است. از ويژگي‌هاي مثبت اين ساعت مچي مردانه مي‌توان به جنبش کوارتز سويسي، ضد آب بودن تا عمق 660 فوتي زير آب و ... اشاره کرد. در ضمن اين ساعت قيمت بسيار مناسبي دارد.



[ بازدید : 426 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به avaweb است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]